Nie mamy nic do stracenia, możemy tylko zyskać
JAK SIĘ PROMOWAa
Wizerunek Polski najłatwiej zmienić, zmieniając Polskę
Nie mamy nic do stracenia, możemy tylko zyskać
Warunkiem podjęcia świadomej autopromocji jest uprzytomnienie sobie, że nie jesteśmy powszechnie podziwianym pępkiem świata. Po wyjściu Polski z międzynarodowej izolacji dość dużo czasu musiało minąć, zanim ta niemiła prawda utorowała sobie drogę do naszych umysłów. Ale nadmierny samokrytycyzm też może wpędzić w pułapkę. Nie można bowiem oczekiwać, by świat miał o nas lepsze mniemanie niż my sami.
Kreowanie obrazu Polski w świecie było przedmiotem konferencji zorganizowanej 23 -- 25 kwietnia zeszłego roku w Warszawie przez nowosądecką Wyższą Szkołę Biznesu i jej rektora Krzysztofa Pawłowskiego ("Rzeczpospolita" była prasowym patronem tej konferencji) . Jej plon -- i tak dość już obfity -- w wydaniu książkowym został uzupełniony (dobry pomysł, wart naśladowania przez wydawców materiałów z rozmaitych sesji) tekstami prasowymi i artykułami naukowymi napisanymi na ten sam temat z innych okazji. Tom zawiera referaty i wypowiedzi prawie czterdziestu fachowców z różnych dyscyplin nauki, polityki, biznesu i mediów. Poznajemy ich zapatrywania na sens działalności promocyjnej i nader zróżnicowane sposoby jej prowadzenia.
Zainteresowanie nie świadczy o sukcesie
Ot,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta