Za plecami potentatów
Firmy wystawiennicze rozbudowują bazę
Za plecami potentatów
Międzynarodowe Targi Poznańskie, Katowickie czy Biuro Reklamy SA to wciąż potentaci w organizowaniu imprez wystawienniczych w Polsce. Czołówkę tę jednak szybko doganiają stosunkowo nowe i liczące się już wśród konkurencji, Centrum Targowe Kielce, Centrum Targowe Chemobudowa w Krakowie, Międzynarodowe Targi Łódzkie czy Międzynarodowe Targi Gdańskie. Firmy te zwiększają obroty i zyski, które w znacznej części przeznaczają na rozwój bazy.
Skromne początki
Początki wielu znaczących dziś organizatorów targów były skromne. Utworzona w 1989 r. spółka akcyjna Międzynarodowe Targi Gdańskie SA zorganizowała w pierwszym roku istnienia 3 imprezy, a w 1998 r. -- 25, podczas których na powierzchni 36 tys. mkw. prezentowało tu swoją ofertę ponad 2100 wystawców.
Międzynarodowe Targi Łódzkie, o takim samym stażu, w 1990 r. miały 3 imprezy, w ubiegłym --18, kiedy to na ok. 18, 5 tys. mkw. wystawiało ponad 1, 6 tys....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta