Nowy pojazd -- nowy wizerunek
PREZENTACJE
Terenowa Xterra dla młodych
Nowy pojazd -- nowy wizerunek
Japoński Nissan przedstawił w Stanach Zjednoczonych nowe auto terenowe o nazwie Xterra. Średniej wielkości pojazd ma przyciągnąć do tej marki nowych klientów iożywić nieco wizerunek firmy.
Samochody rekreacyjne -- będące skrzyżowaniem stosunkowo komfortowego auta osobowego i terenówki o dobrych właściwościach użytkowych cieszą się na świecie coraz większym powodzeniem. W samych Stanach Zjednoczonych, gdzie auta takie nazywane są Sport Utility Vehicles (SUV -- pojazdy sportowo-użytkowe) , w zeszłym roku sprzedano ich 367 tys. sztuk. Dla porównania -- w 1995 roku, niewielkich aut terenowych sprzedano tam 139...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta