Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy pojazd -- nowy wizerunek

11 maja 1999 | Nauka i Technika | PK

PREZENTACJE

Terenowa Xterra dla młodych

Nowy pojazd -- nowy wizerunek

Japoński Nissan przedstawił w Stanach Zjednoczonych nowe auto terenowe o nazwie Xterra. Średniej wielkości pojazd ma przyciągnąć do tej marki nowych klientów iożywić nieco wizerunek firmy.

Samochody rekreacyjne -- będące skrzyżowaniem stosunkowo komfortowego auta osobowego i terenówki o dobrych właściwościach użytkowych cieszą się na świecie coraz większym powodzeniem. W samych Stanach Zjednoczonych, gdzie auta takie nazywane są Sport Utility Vehicles (SUV -- pojazdy sportowo-użytkowe) , w zeszłym roku sprzedano ich 367 tys. sztuk. Dla porównania -- w 1995 roku, niewielkich aut terenowych sprzedano tam 139...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1693

«
  • maj
  • 1999
»
PnWtŚrCzPtSbNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Spis treści
Zamów abonament