Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Punto w kolejnej odsłonie

20 lipca 1999 | Nauka i Technika | TB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

NOWY MODEL

Włoski megakoncern rozpoczął kolejne stulecie

Punto w kolejnej odsłonie

Premierowe wersje Punto. W lewym górnym rogu nowe-stare logo firmy

TADEUSZ BELERSKI

Międzynarodowa premiera nowego Punto była uwieńczeniem uroczystych obchodów 100-lecia Fiata. Zaproszonych zostało na nią do Turynu, do siedziby Fiata 1200 dziennikarzy z 66 krajów. Zobaczyli oni praktycznie dwa samochody - trzydrzwiowy o bardzo dynamicznej sylwetce oraz pięciodrzwiowy o linii charakteryzującej się lekkością. Jedno wspólne rzuca się w oczy. Na masce tych pojazdów widoczny jest znany z lat dwudziestych okrągły znak firmowy. Nowe logo, na nowo opracowane w Centro Stile Fiat zastępuje dotychczasowe pięć kresek. W krótkim czasie zostanie ono wprowadzone we wszystkich modelach tej zasłużonej dla europejskiej motoryzacji włoskiej marki.

Dlaczego właśnie teraz Fiat wprowadza nowego Punto. Przecież "stare" nadal sprzedaje się bardzo dobrze. Jeździ nim ponad 3 mln automobilistów na Starym Kontynencie. Przedstawiciele firmy podkreślają, że chcą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1753

Spis treści
Zamów abonament