Punto w kolejnej odsłonie
Włoski megakoncern rozpoczął kolejne stulecie
Punto w kolejnej odsłonie
Premierowe wersje Punto. W lewym górnym rogu nowe-stare logo firmy
TADEUSZ BELERSKI
Międzynarodowa premiera nowego Punto była uwieńczeniem uroczystych obchodów 100-lecia Fiata. Zaproszonych zostało na nią do Turynu, do siedziby Fiata 1200 dziennikarzy z 66 krajów. Zobaczyli oni praktycznie dwa samochody - trzydrzwiowy o bardzo dynamicznej sylwetce oraz pięciodrzwiowy o linii charakteryzującej się lekkością. Jedno wspólne rzuca się w oczy. Na masce tych pojazdów widoczny jest znany z lat dwudziestych okrągły znak firmowy. Nowe logo, na nowo opracowane w Centro Stile Fiat zastępuje dotychczasowe pięć kresek. W krótkim czasie zostanie ono wprowadzone we wszystkich modelach tej zasłużonej dla europejskiej motoryzacji włoskiej marki.
Dlaczego właśnie teraz Fiat wprowadza nowego Punto. Przecież "stare" nadal sprzedaje się bardzo dobrze. Jeździ nim ponad 3 mln automobilistów na Starym Kontynencie. Przedstawiciele firmy podkreślają, że chcą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta