Wyborowa i żubrówka w portfelu strategicznym
Plany Pernod Ricard
Wyborowa i żubrówka w portfelu strategicznym
Pernod Ricard, francuski udziałowiec Agros Holding SA, zapowiedział wczoraj międzynarodową promocję wyborowej i żubrówki. Francuzi nie kryją, że chcą wziąć udział w prywatyzacji polskich Polmosów i mówią, że interesują ich największe z tych firm.
- Będziemy promować na światowych rynkach obydwie marki. Znajdą się one w naszym portfelu strategicznym - powiedział "Rz" Thierry Jacquillat, prezes Pernod Ricard.
Agros jest właścicielem obydwóch marek. Od lat ich rozpoznawalność wśród konsumentów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta