Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyborowa i żubrówka w portfelu strategicznym

05 października 1999 | Ekonomia | lo DW

ALKOHOLE

Plany Pernod Ricard

Wyborowa i żubrówka w portfelu strategicznym

Pernod Ricard, francuski udziałowiec Agros Holding SA, zapowiedział wczoraj międzynarodową promocję wyborowej i żubrówki. Francuzi nie kryją, że chcą wziąć udział w prywatyzacji polskich Polmosów i mówią, że interesują ich największe z tych firm.

- Będziemy promować na światowych rynkach obydwie marki. Znajdą się one w naszym portfelu strategicznym - powiedział "Rz" Thierry Jacquillat, prezes Pernod Ricard.

Agros jest właścicielem obydwóch marek. Od lat ich rozpoznawalność wśród konsumentów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1821

Spis treści
Zamów abonament