Tylko miłe skojarzenia
Podobały się, ale nie przysporzyły klientów
Tylko miłe skojarzenia
Wszyscy przedstawiciele otwartych funduszy emerytalnych (OFE), a także specjaliści od reklamy są zgodni co do jednego - kampanie promocyjne nie były tak istotne dla OFE jak dobrze zorganizowana dystrybucja. Mimo to na reklamę funduszy wydano ok. 400 mln zł.
Akcjonariusze powszechnych towarzystw emerytalnych (PTE) zaczęli wydawać pieniądze na reklamę dokładnie rok temu. Przed świętami Bożego Narodzenia ruszyły kampanie instytucji finansowych, które były współzałożycielami PTE. Chodziło o zaznajomienie potencjalnych klientów z nazwą firmy. Reklamowały się m. in. towarzystwa ubezpieczeń na życie: Nationale-Nederlanden i Commercial Union, spółka założona przez angielską firmę ubezpieczeniową Norwich Union, Pioneer TFI.
Trudno oszacować, ile pieniędzy wydali...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta