Kosztowne uspokajanie klientów
Problem pluskwy milenijnej
Kosztowne uspokajanie klientów
Ulotki, listy kierowane bezpośrednio do klientów, informacje radiowe i telewizyjne, specjalnie z tej okazji przygotowane strony internetowe oraz infolinie uruchamiane na "gorące" dni - to tylko niektóre elementy kosztownej kampanii instytucji finansowych, mające przekonać i uspokoić klientów, że problem 2000 nie zaistnieje.
Problem roku 2000 dotyczy pojawienia się w komputerach daty 1 stycznia 2000 roku. Może zdarzyć się, że część urządzeń będzie odczytywać tę datę jako rok 1900, co wywoła perturbacje i problemy w przetwarzaniu danych i działaniu różnych systemów. W związku z tym banki i instytucje nie tylko musiały przygotować się do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta