Ameryka bardziej online
Ameryka bardziej online
RYS. MICHAŁ KORSUN
PIOTR KOŚCIELNIAK
Fuzja dwóch gigantów - America Online i Time Warner może dać początek kolejnej internetowej rewolucji. Znikają bowiem coraz szybciej podziały wśród tradycyjnych - elektronicznych mediów. Internet, zapewniający multimedialność i interaktywność, łączy je wszystkie w jedną całość. Dla klientów jednak, droga do takiej integracji jest jeszcze daleka.
Bez wątpienia, potęga AOL i połączenie się z Time Warner to znak naszych czasów - ery Internetu. Jeszcze rok temu nikt nie spodziewał się bowiem tak nagłego zwrotu na korzyść firm internetowych. Do tej pory uważane były za interesujące inwestycje "z przyszłością". Jednak przejęcie przez AOL części Time Warner to spora niespodzianka - szczególnie nieprzyjemna dla bezpośrednich konkurentów America Online na rynku informatycznym. Połączenie firmy internetowej i medialnej (choć AOL w dużym stopniu również jest firmą medialną) umożliwi bowiem stworzenie konglomeratu usług informacyjnych - czegoś, o czym w równym stopniu marzą zarówno szefowie Microsoftu, jak i Yahoo czy Disneya.
Zdaniem ekspertów, zbliża się moment, kiedy użytkownicy otrzymują cały pakiet różnorodnych usług od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta