Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak ratować obroty w handlu

13 stycznia 2000 | Ekonomia | DE
źródło: Nieznane

JAPONIA

Jak ratować obroty w handlu

REUTERS

Japończycy uwierzyli, że Internet uratuje spadek sprzedaży w tradycyjnych sklepach. Wczoraj w Tokio zaprezentowano internetowy supermarket, który zacznie funkcjonować od kwietnia 2000 r. pod nazwą e-Convenience Co Ltd. Sklep ma być konkurencyjny nie tylko w ogromnym wyborze towarów, ale przede wszystkim w bardzo szybkich dostawach do biur i mieszkań. Inwestorem jest grupa japońskich firm detalicznych pod wodzą Softbanku, spółki inwestującej w przedsięwzięcia internetowe. Kapitał sklepu wynosi 2,8 mln USD, a biznesplan zakłada, że obroty w pierwszym roku działalności wyniosą ok. 6 mln USD, po trzech latach zaś wzrosną co najmniej 10-krotnie. Na zdjęciu szefowie nowego przedsięwzięcia.

Brak okładki

Wydanie: 1904

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament