Proroctwo dla wszystkich
Proroctwo dla wszystkich
JOANNA GEPFERT
Na początku 2000 roku chętniej niż kiedykolwiek prognozujemy i czytamy przewidywania. Trzeba przyznać, że pojawiło się ich sporo, najwięcej adresowanych do przedsiębiorstw. Istnieje także specjalna prognoza dla firm - odmienna niż pozostałe. Z obserwacji rynku światowego i polskiego wynika, że 2000 rok i lata kolejne, będą okresem intensywnego inwestowania w public relations.
Do tej pory firmy w Polsce kierowały swoje zainteresowanie tylko ku prognozom ekonomicznym. I nie ma w tym nic dziwnego. Od tego, jak silny będzie złoty, o ile punktów wzrośnie czy zmaleje inflacja oraz jakie będą stopy procentowe, zależały warunki ich funkcjonowania. Jednak inwestowanie wyłącznie w specjalistów od ekonomii, którzy sprawnie zinterpretują wskaźniki gospodarcze, nie wystarczy, aby odnieść sukces u progu lat dwutysięcznych. Nie przyniesie go już także śledzenie raportów instytutów gospodarczych, tak jak to miało miejsce jeszcze dziesięć lat temu. W nowym milenium sukces będzie można osiągnąć jedynie poprzez inwestowanie w sprawne zarządzanie, informatykę oraz profesjonalne public relations, czyli PR.
Metki na spodniach
Na rynku jest znacznie więcej towarów niż chętnych do ich nabycia. Klient nie chce kupować produktu tak po prostu. Pragnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta