Konsolidacja lub specjalizacja
Jak walczyć o klienta
Konsolidacja lub specjalizacja
Toruń był, jest i będzie atrakcją turystyczną. Według wyliczeń Instytutu Turystyki, w tym roku przyjedzie do Polski o 4- 5 proc cudzoziemców więcej niż w 1999 r.
FOT. WITOLD BRODA
Działające w Polsce biura podróży walczą o klienta, ale na razie z tej rywalizacji zwycięsko wychodzą zagraniczne firmy. Antidotum może być specjalizacja i konsolidacja, aby przynoszący 6-8 mld USD rocznie rynek rozwijał się równomiernie.
W zeszłym roku zagraniczni turyści wydali w Polsce 6,1 mld USD. Dochody z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta