Prymat cudzoziemców
Wielkie agencje, wielkie firmy
Prymat cudzoziemców
Rankingi agencji reklamowych działających na polskim rynku reklamowym budzą wiele emocji. Przygotowuje się je opierając się na deklarowanych obrotach, więc firmy nawzajem kwestionują swoje dane. Jak określić ich rozmach, jeśli nie chce się odwoływać do czystych deklaracji. Jednym z parametrów ekspansywności może być czas zajmowany w TVP przez klientów danej agencji.
Każdy, kto zajmuje 40 procent danego rynku uważany jest za monopolistę. Telewizja publiczna zajmuje ponad 50 procent rynku reklamowego. Ogłaszanie się w niej jest drogie, więc agencje, które zdobywają klientów mogących przeprowadzić długotrwałe kampanie w telewizji uzyskują też najwyższe dochody. Zaś firmy, które stać na korzystanie z reklamy w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)