Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Między firmą a społeczeństwem

26 października 1994 | Media, Internet | BM

Public relations

Między firmą a społeczeństwem

Razem z kapitalizmem pojawiły się firmy zajmujące się nową dziedziną działalności -- public relations. -- Public relations jest sztuką wprowadzania w życie programu, który służy zarówno klientowi, jak i interesowi społecznemu. Jest integralną częścią zarządzania, a jej bazą jest mówienie prawdy i podawanie pełnej informacji. W Polsce klientami public relations są zazwyczaj firmy zachodnie, polskich klientów trzeba dopiero przekonywać, jakie korzyści płyną z zatrudniania specjalistów od public relations -- mówi Bożena Sztyller (ACES) , która jest członkiem zarządu powstałego w sierpniu Polskiego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 307

Spis treści
Zamów abonament