Między firmą a społeczeństwem
Public relations
Między firmą a społeczeństwem
Razem z kapitalizmem pojawiły się firmy zajmujące się nową dziedziną działalności -- public relations. -- Public relations jest sztuką wprowadzania w życie programu, który służy zarówno klientowi, jak i interesowi społecznemu. Jest integralną częścią zarządzania, a jej bazą jest mówienie prawdy i podawanie pełnej informacji. W Polsce klientami public relations są zazwyczaj firmy zachodnie, polskich klientów trzeba dopiero przekonywać, jakie korzyści płyną z zatrudniania specjalistów od public relations -- mówi Bożena Sztyller (ACES) , która jest członkiem zarządu powstałego w sierpniu Polskiego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)