Interaktywna rewolucja
Interaktywna rewolucja
RYS. MICHAŁ KORSUN
ANDRZEJ MICHALSKI
I nternet i technika cyfrowa w ciągu kilku najbliższych lat radykalnie zmienią sposób, w jaki oglądamy i płacimy za telewizję - takie wnioski wynikają z raportu opublikowanego przez amerykańską firmę doradczą J. P. Morgan, "The Future of TV 2005".
Telewizja, w której nadawca decyduje o tym, co i kiedy oglądają widzowie, już za 5 lat ma być przeżytkiem. "Telewizja musi wyglądać jak telewizja, ale działać powinna jak Internet" - czytamy w raporcie. Dzięki nowej technologii nazwanej personal video recorder (PVR), czyli osobistym wideo, każdy widz będzie w stanie decydować o tym, co i kiedy chce oglądać. PVR ma radykalnie zmienić myślenie o tym, czym jest telewizja. W przyszłości będzie ona przypominać olbrzymią bazę danych, wykorzystywaną przez widzów w sposób dla nich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta