Niestraszny zakaz reklamy tytoniu
Niestraszny zakaz reklamy tytoniu
Duża część obserwatorów uważa, że rok 2001 będzie dla reklamy zewnętrznej bardzo ciężki, bo wszedł w życie zakaz reklamy wyrobów tytoniowych, które jeszcze niedawno zapewniały około jednej trzeciej przychodów tej branży. W zeszłym roku wzrost przychodów w tej branży wyniósł 18 proc., a spółka AMS zwiększyła je o 64 proc., do 189,56 mln zł. W tym roku spółka przewiduje dalszy wzrost, podczas gdy przychody branży najprawdopodobniej spadną.
Tomasz Kawka, prezes AMS, jest optymistą. - W ubiegłym roku aktywność koncernów tytoniowych była mniejsza niż się spodziewaliśmy -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta