Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wejść w sieć, czy tworzyć ją samemu

05 czerwca 2001 | Dobra firma | KJ

"RZECZPOSPOLITA", SŁUCHAM...

Tydzień temu opublikowaliśmy w DOBREJ FIRMIE artykuł wyjaśniający, czy warto korzystać z usług wywiadowni gospodarczych i jak to robić. Staraliśmy się wyjaśnić, na czym polega działalność tego typu firm, z jakich źródeł informacji one korzystają, co oferują swoim klientom oraz ile kosztują ich usługi.

Przedstawiciele wywiadowni gospodarczych przekonywali, że zbierane przez nich informacje pomagają przedsiębiorcom uniknąć niewypłacalnych dłużników. Tych w Polsce jest, niestety, sporo. Czytelnicy wiele razy zwracali się do naszej redakcji z przykładami, które tylko potwierdzają tezę, że nieregulowanie należności stało się w naszym kraju powszechną praktyką. Dlatego czasem przed podpisaniem umowy z nowym kontrahentem warto prześwietlić jego kondycję finansową. Pytania, jak to zrobić, można zadawać dziś naszemu ekspertowi. Relację z dyżuru przedstawimy za tydzień.

Zbigniew Szklarczyk, prezes InfoNet KIG odpowiada dziś na pytania

Jak korzystać z wywiadowni gospodarczych

Warszawski telefon 65-30-483 jest dziś czynny w godz. 13.00-14.00

Franchising

Wejść w sieć, czy tworzyć ją samemu

W ubiegłym tygodniu radził Andrzej Krawczyk

WICEPREZES PROFIT SYSTEM

Jaki muszę mieć kapitał, żeby przystąpić do systemu franchisingowego?...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2333

Spis treści

Listy

Zamów abonament