Wejść w sieć, czy tworzyć ją samemu
Tydzień temu opublikowaliśmy w DOBREJ FIRMIE artykuł wyjaśniający, czy warto korzystać z usług wywiadowni gospodarczych i jak to robić. Staraliśmy się wyjaśnić, na czym polega działalność tego typu firm, z jakich źródeł informacji one korzystają, co oferują swoim klientom oraz ile kosztują ich usługi.
Przedstawiciele wywiadowni gospodarczych przekonywali, że zbierane przez nich informacje pomagają przedsiębiorcom uniknąć niewypłacalnych dłużników. Tych w Polsce jest, niestety, sporo. Czytelnicy wiele razy zwracali się do naszej redakcji z przykładami, które tylko potwierdzają tezę, że nieregulowanie należności stało się w naszym kraju powszechną praktyką. Dlatego czasem przed podpisaniem umowy z nowym kontrahentem warto prześwietlić jego kondycję finansową. Pytania, jak to zrobić, można zadawać dziś naszemu ekspertowi. Relację z dyżuru przedstawimy za tydzień.
Zbigniew Szklarczyk, prezes InfoNet KIG odpowiada dziś na pytania
Jak korzystać z wywiadowni gospodarczych
Warszawski telefon 65-30-483 jest dziś czynny w godz. 13.00-14.00
Franchising
Wejść w sieć, czy tworzyć ją samemu
W ubiegłym tygodniu radził Andrzej Krawczyk
WICEPREZES PROFIT SYSTEM
Jaki muszę mieć kapitał, żeby przystąpić do systemu franchisingowego?...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta