Recepta na sukces
Recepta na sukces
Popularność to coś, czego politycy przed wyborami łakną jak kania dżdżu. Znakomita ich większość uważa, że popularność zapewniają media, a konkretnie - telewizja. Im częściej mnie pokaże, tym większe prawdopodobieństwo, że odniosę sukces - takie myślenie jest wśród polityków silnie zakorzenione.
Ostatnio uległ mu senator Zbigniew Romaszewski (ROP). Zarzucił Telewizji Polskiej, że nie poinformowała o inicjatywie Blok Senat 2001. Zdaniem Romaszewskiego brak wiadomości o tym pomyśle jest przykładem upolitycznienia telewizji publicznej (gdy polityk mówi o upolitycznieniu mediów, to znaczy, że informują one częściej o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta