Kryzysu się nie boimy
Odzież. LPP podtrzymuje prognozy zysku
Kryzysu się nie boimy
Zwolnienia w Delii
Gdańska spółka LPP, zajmująca się projektowaniem i sprzedażą odzieży, podtrzymuje swe prognozy sprzedaży i zysku netto na 2001 r. Spółka, która do końca roku chce zwiększyć liczbę firmowych salonów do 26, zapewnia, że nie odczuwa kryzysu na rynku odzieżowym.
- Nie widzę, aby był kryzys na rynku odzieżowym. Gorsze firmy zawsze starają się tłumaczyć swoje wyniki kryzysem - stwierdził na środowej konferencji prasowej Marek Piechocki, prezes i akcjonariusz spółki LPP. Gdańska firma notowana od maja na rynku równoległym GPW w I półroczu uzyskała 80,3 mln zł przychodów ze sprzedaży (o 16,5 proc. więcej niż przed rokiem) zwiększając do 6,2 mln zł zysk netto, czyli prawie 3,5-krotnie w porównaniu z pierwszymi 6 miesiącami 2000 r. Prezes Piechocki zapewnił, że podane na wiosnę prognozy przychodów i (170 mln zł)...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta