Przyszłość czy ozdobnik
Przyszłość czy ozdobnik
Na kilkunastu dworcach kolejowych pojawiły się ekrany, emitujące reklamy zbliżone jakością do obrazu telewizyjnego. Według badań Pentora, liczba osób, które tygodniowo mogą mieć kontakt z emitowanym przez nie przekazem, przekracza 1,1 mln.
- Niepełne dane o liczbie pasażerów na poszczególnych dworcach, które otrzymaliśmy od PKP, posłużyły nam do podjęcia decyzji inwestycyjnej, ale klientom na razie nie wystarczały do kupna reklam - powiedział "Rz"...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta