Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przyszłość czy ozdobnik

09 sierpnia 2001 | Ekonomia | PA
źródło: Nieznane

Reklama Co z ekranami wizyjnymi

Przyszłość czy ozdobnik

Na kilkunastu dworcach kolejowych pojawiły się ekrany, emitujące reklamy zbliżone jakością do obrazu telewizyjnego. Według badań Pentora, liczba osób, które tygodniowo mogą mieć kontakt z emitowanym przez nie przekazem, przekracza 1,1 mln.

- Niepełne dane o liczbie pasażerów na poszczególnych dworcach, które otrzymaliśmy od PKP, posłużyły nam do podjęcia decyzji inwestycyjnej, ale klientom na razie nie wystarczały do kupna reklam - powiedział "Rz"...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2388

Spis treści

Z biegiem Żółtej Rzeki

Zamów abonament