Możesz pytać - i tak nie odpowiemy
Możesz pytać - i tak nie odpowiemy
Coraz więcej firm w Polsce podaje do publicznej wiadomości elektroniczny adres do korespondencji. Jednak ponad połowa nie odpowiada na pytania klientów. Najczęściej zdarza się to operatorom telewizyjnym, bankom i agencjom nieruchomości.
Tak wynika z przeprowadzonego w połowie lipca przez firmę Lost Boys Polska pierwszego w naszym kraju testu emailowego. Po 10-15 największych lub najbardziej znanych - według autorów badania - firm działających w 12 sektorach poproszono pocztą elektroniczną o informację.
Po tygodniu na 129 wysłanych e-maili nadeszły tylko 62 odpowiedzi. Zatem 52 proc. firm nie odpowiada klientom. Pozostałym zabiera to średnio 1,6 dnia.
Sektor hardware
Pytanie: Jeśli złożę zamówienie na komputer PC faksem lub przez Internet, czy firma dostarczy mi go bezpłatnie do domu?
Odpowiedziało 58 proc. firm. W pół dnia: Hewlett Packard Polska, Vobis Microcomputer, Fujitsu Siemens Computers i DTK Computer. Nie odpowiedziały: 3Com Poland i STP Group. Adresy Optimusa i Dell Computer Poland okazały się błędne.
Komentarz Robberta Wolteringa, prezesa Lost Boys Polska:
- W świecie komputerów, zwłaszcza jeśli chodzi o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)


