Polskie drogi internetowe
Polskie drogi internetowe
Andrzej Horodeński
Jedną z najdziwniejszych, najtrudniejszych do racjonalnego uzasadnienia cech polityki rynkowej TP SA jest daleko posunięta niechęć do firm, które mogłyby z powodzeniem pracować na rzecz jej sukcesu, czyli tzw. ISP - niezależnych dostawców Internetu. W normalnym świecie jest odwrotnie - wielkie firmy starają się otaczać jak najliczniejszym wianuszkiem średnich i małych firm partnerskich: producenci wspomagają dystrybutorów i dilerów, dostawcy infrastruktury otaczają się dostawcami usług, hurtownie zabiegają o współpracę ze sklepami, itd.
Tępienie własnych dilerów przez TP SA odbywa się pod hasłem dbałości o interes konsumenta. Zaczęło się w roku (chyba) 1996, gdy "tepsa" wdrożyła morderczy dla ISP pomysł...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta