Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przemysł spożywczy,Przemysł wydobywczy,Transport,Motoryzacja,Przemysł obronny,Przemysł chemiczny

04 lutego 2002 | Ekonomia | TŚ

PRZEMYSŁ

SPOŻYWCZY

Nadzieje Coca-Coli

Coca-Cola, największy światowy producent napojów, ma nadzieję, że obejmująca osiem spotów kampania reklamowa związana z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Salt Lake City zwiększy sprzedaż firmy szczególnie w Ameryce Północnej. Reklamowana ma być zarówno Coca-Cola Clasic (oficjalny napój chłodzący igrzysk; stanowi 60 proc. światowej sprzedaży Coca-Coli), jak i inne napoje. (Reuters)

PRZEMYSŁ

WYDOBYWCZY

Anglo chce wyjść ze spółki

Anglo American PLC, koncern wydobywczy rozmawia z BHP Billiton, australijską firmą z branży w sprawie sprzedania jej swoich udziałów we wspólne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2536

Spis treści

Olimpiada Zimowa 2002 w Salt Lake City

Zamów abonament