Przemysł spożywczy,Przemysł wydobywczy,Transport,Motoryzacja,Przemysł obronny,Przemysł chemiczny
SPOŻYWCZY
Nadzieje Coca-Coli
Coca-Cola, największy światowy producent napojów, ma nadzieję, że obejmująca osiem spotów kampania reklamowa związana z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Salt Lake City zwiększy sprzedaż firmy szczególnie w Ameryce Północnej. Reklamowana ma być zarówno Coca-Cola Clasic (oficjalny napój chłodzący igrzysk; stanowi 60 proc. światowej sprzedaży Coca-Coli), jak i inne napoje. (Reuters)
PRZEMYSŁ
WYDOBYWCZY
Anglo chce wyjść ze spółki
Anglo American PLC, koncern wydobywczy rozmawia z BHP Billiton, australijską firmą z branży w sprawie sprzedania jej swoich udziałów we wspólne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)