Klient ciągle mało znany
Rynek CRM w Polsce
Klient ciągle mało znany
Jedno duże, o wartości 67 mln zł, przedsięwzięcie TP SA i około 200 innych o podobnej, łącznej wartości - tak wygląda polski rynek systemów informatycznych CRM pozwalających przedsiębiorstwom orientować się na klientów. Według najnowszego badania rynku CRM, nie rozwija się on tak szybko, jak oczekiwali tego analitycy.
W Polsce jak dotychczas zrealizowanych zostało 150-200 systemów do obsługi klientów, uwzględniając wdrożenia korporacyjne oraz budowę systemów na indywidualne zamówienie - oceniła na podstawie analizy wykonanej na przełomie maja i czerwca br., warszawska firma doradcza Process 4E SA. Jest to jej kolejne badanie tego rynku, po...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta