Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Piwo wraca

27 lutego 2003 | Sport | Nw

W Sejmie o sporcie

Piwo wraca

  • Więcej na ten temat
Sejm RP zdecydował wczoraj, że organizator zawodów sportowych może umieścić na stadionie lub w hali reklamę piwa. W telewizji i radiu reklama tego napoju dopuszczalna jest po godz. 20, a nie - jak dotąd - po 23.

W nowelizację ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi mocno była zaangażowana Sejmowa Komisja Zdrowia, Kultury Fizycznej i Sportu. Przekonywała, że słabnąca wyraźnie kondycja finansowa klubów sportowych (i polskiego sportu w ogóle) ma ścisły związek z dotychczasowymi ograniczeniami w reklamie piwa. Ograniczenia te doprowadzały do zrywania przez browary sponsorskich umów z klubami i - w konsekwencji - nawet do upadku klubów.

Przyjęta w środę nowelizacja zobowiązuje jednocześnie firmy, świadczące usługi reklamowe, do dofinansowania sportowych zajęć pozalekcyjnych dla dzieci w wysokości 10 proc. wartości wykonanej reklamy piwnej.

w.m.

Brak okładki

Wydanie: 2860

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Wyprawa na K2

Zamów abonament