Wynagrodzenia w działach sprzedaży
Wynagrodzenia w działach sprzedaży
Dział sprzedaży jest zwykle postrzegany jako najważniejszy w firmie. Nic w tym dziwnego. Od jego efektywności i wyników zależy poziom przychodów i pozycja firmy na rynku. W okresie schłodzenia koniunktury w roku 2002, kiedy większość firm nie zwiększyła wielkości obrotów i wiele z nich zanotowało spadek sprzedaży, na nowo rozgorzała dyskusja, jak powinny funkcjonować działy sprzedaży, aby skutecznie walczyć z malejącym popytem.
Takie rozważania sprawiły, że firmy zaczęły przyglądać się systemom wynagrodzeń pracowników działu sprzedaży, które pełnią ważną funkcję motywacyjną. Takie analizy były przeprowadzane zarówno w firmach z kapitałem polskim, jak i firmach zagranicznych.
Opierając się na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta