Alkohole sprzedają się lepiej, wyborowa też
Alkohole sprzedają się lepiej, wyborowa też
Francuska grupa Pernod Ricard zmniejszyła w I kwartale łączne obroty o 37,8 proc. do 739,9 mln euro, ale zwiększyła sprzedaż wina i alkoholi, bo Amerykanie nadal kupują je mimo apeli o bojkot produktów z Francji. Według informacji z polskiego oddziału PR, znacząco wzrosła sprzedaż wyborowej.
Sprzedaż głównego działu grupy wzrosła o 10,6 proc. do 713 mln euro i wynika zasadniczo ze wzrostu wewnętrznego grupy (o 16,8 proc.), bo niekorzystne kursy walutowe pozbawiły ją przychodu 70 mln euro....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta