Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skuteczna strategia

27 sierpnia 2003 | Ekonomia | AS
źródło: Nieznane

Kosmetyki Soraya zwiększa udział w rynku

Skuteczna strategia

W pierwszym półroczu 2003 r. firma Soraya z Radzymina zwiększyła, według badań instytutu Memrb, swój udział w silnie obsadzonym rynku kosmetyków z 2,8 do 3,5 proc., a sprzedaż wyrobów w sieciach hipermarketów wzrosła w tym czasie o 40 proc. To - zdaniem jej szefów - rezultat strategii rynkowej, którą realizuje nowy właściciel spółki, szwedzka firma Cederroth.

Soraya, firma utworzona przez polskich przedsiębiorców w 1982 r., szybko zdobyła pozycję na rynku, a jej wyroby - uznanie klientów. Jednak w końcu lat 90. sytuacja przedsiębiorstwa, które nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3010

Spis treści
Zamów abonament