Skuteczna strategia
Skuteczna strategia
W pierwszym półroczu 2003 r. firma Soraya z Radzymina zwiększyła, według badań instytutu Memrb, swój udział w silnie obsadzonym rynku kosmetyków z 2,8 do 3,5 proc., a sprzedaż wyrobów w sieciach hipermarketów wzrosła w tym czasie o 40 proc. To - zdaniem jej szefów - rezultat strategii rynkowej, którą realizuje nowy właściciel spółki, szwedzka firma Cederroth.
Soraya, firma utworzona przez polskich przedsiębiorców w 1982 r., szybko zdobyła pozycję na rynku, a jej wyroby - uznanie klientów. Jednak w końcu lat 90. sytuacja przedsiębiorstwa, które nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta