Celna niedoróbka
Celna niedoróbka
Zbudowany wielkim nakładem sił i środków terminal samochodowy w Koroszczynie stanowił przez 6 lat wzorcowy przykład nowoczesnego przejścia granicznego. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej może stać się tylko przystankiem na trasie ciężarówek. Zgodnie z unijnymi przepisami odprawy towarów eksportowanych poza teren UE zostały przeniesione do urzędów celnych w głębi kraju. Budynki i nowoczesne urządzenia mogą okazać się bezużyteczne.
Nie tylko zresztą w Koroszczynie, również na innych nowoczesnych przejściach, budowanych w ostatnich latach dużym nakładem sił i środków na wschodniej granicy. W samym Koroszczynie pracę może stracić nawet 100 osób.
Najdroższy parking Europy
Na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)