Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Aktywista

18 maja 2004 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane

Volker J. Barth - prezes Delphi Europe, Middle East and Africa opowiada o elektronice samochodowej

Aktywista

(C) DELPHI

Delphi opracowało niemalże kompletne podwozie samochodu, pod nazwą Unified Chassis Control (UCC), wykorzystujące półaktywne zawieszenie, aktywny układ kierowniczy, aktywne prowadzenie tylnych kół. Czy koncerny samochodowe zainteresowane są aż tak dużym wkładem w konstruowanie pojazdu ze strony poddostawców?

VOLKER J. BARTH: Delphi opracowuje najróżniejsze systemy i łatwo może połączyć je, dzięki czemu lepiej funkcjonują. System UCC wspomaga kierowcę. Lepszy nadzór nad kierowaniem, pracą podwozia i dynamiką...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3229

Spis treści
Zamów abonament