Wymiana produktów, wzbogacanie oferty
Wymiana produktów, wzbogacanie oferty
Spółki leasingowe coraz częściej szukają dla siebie nisz bądź dokładają do oferty dodatkowe usługi. Wielu leasingodawców staje się równocześnie pośrednikami i włącza do oferty kredyty czy ubezpieczenia. Tłumaczą to tym, że z roku na rok spadają ich marże, muszą więc szukać innych możliwości zwiększania zysków.
Biznes leasingowy nie jest już tak zyskowny jak jeszcze parę lat temu. Konkurencja na rynku jest bowiem bardzo duża. Działa na nim ponad 35 firm, które w większości należą do banków czy producentów samochodów. Pobierane marże nie są już tak wysokie jak kilka lat temu. Coraz bardziej liczy się więc elastyczne podejście do rynku i klienta.
- Ten trend dotyczy całej branży finansowej. Podobnie było w bankach: gdy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)