Targi -- ważny element marketingu i reklamy
Targi -- ważny element marketingu i reklamy
Czy uczestnictwo w targach jest dla firm odzieżowych przedsięwzięciem korzystnym ? Czy pomaga w sprzedaży towarów, a przynajmniej -- w nawiązaniu nowych kontaktów z odbiorcami ? Czy ewentualne koszty związane z organizacją stoisk, pokazów mody itp. są inwestycją opłacalną ? Zapytaliśmy o to w znanych warszawskich zakładach odzieżowych "Cora".
Fabryka specjalizuje się w szyciu płaszczy, kurtek, żakietów, sukienek. Obecnie z roczną produkcją wartości 120 mld zł (250 tys. sztuk odzieży) i -850 osobową załogą należy do średnich w kraju. Ok. 60 proc. swoich wyrobów zakłady wysyłają na eksport, 40 proc. dostarczają na rynek krajowy. "Cora" jest wciąż firmą państwową (organ założycielski -- prezydent m. st. W arszawy) , choć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)