Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Targi -- ważny element marketingu i reklamy

09 czerwca 1993 | Styl życia | AS

Targi -- ważny element marketingu i reklamy

Czy uczestnictwo w targach jest dla firm odzieżowych przedsięwzięciem korzystnym ? Czy pomaga w sprzedaży towarów, a przynajmniej -- w nawiązaniu nowych kontaktów z odbiorcami ? Czy ewentualne koszty związane z organizacją stoisk, pokazów mody itp. są inwestycją opłacalną ? Zapytaliśmy o to w znanych warszawskich zakładach odzieżowych "Cora".

Fabryka specjalizuje się w szyciu płaszczy, kurtek, żakietów, sukienek. Obecnie z roczną produkcją wartości 120 mld zł (250 tys. sztuk odzieży) i -850 osobową załogą należy do średnich w kraju. Ok. 60 proc. swoich wyrobów zakłady wysyłają na eksport, 40 proc. dostarczają na rynek krajowy. "Cora" jest wciąż firmą państwową (organ założycielski -- prezydent m. st. W arszawy) , choć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 56

Spis treści
Zamów abonament