Coraz wyższy rachunek za reklamy na szklanym ekranie
06 marca 2007 | Ekonomia | ML
MEDIA Rynek telewizyjny w Europie Środkowo-Wschodniej Coraz wyższy rachunek za reklamy na szklanym ekranie Rosnące stawki za ogłoszenia w telewizji to zmartwienie reklamodawców zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
W tym roku reklama telewizyjna zdrożeje nie tylko w Polsce, ale też w Rosji, Czechach, na Słowacji, w Bułgarii oraz na Litwie i Ukrainie. Koszt dotarcia do tysiąca...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta