Hossa na plakatach
Na reklamę zewnętrzną firmy wyłożyły od stycznia do marca 113,6 mln zł - o 6 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdaniem Lecha Kaczonia, prezesa Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zrzeszającej firmy outdoorowe, w drugim kwartale ten wynik może być jeszcze wyższy. - Na rynek wszedł właśnie nowy operator komórkowy Play - uzasadnia Kaczoń. Tegoroczny wzrost w branży prezes IGRZ prognozuje na 10 proc., do ponad 575 mln zł. Oznacza to wzrost podobny do tego w ubiegłym roku.
W pierwszym kwartale najwięcej na reklamę zewnętrzną wydawały sieci handlowe (18,3...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta