Terenówka z dużą skrzynią
Nowy ford ranger zyskał nowoczesną stylistykę nadwozia i całkowicie zmienione wnętrze. W porównaniu z poprzednim modelem o 166 litrów zwiększona została też przestrzeń ładunkowa, która teraz wynosi 1266 litrów. Przewożenie większego ładunku ułatwiają wyższe o 60 mm ściany boczne skrzyni ładunkowej. Pokonywanie trudnego terenu ma umożliwić nie tylko napęd na cztery koła, ale i spory kąt natarcia i zejścia pojazdu wynoszący odpowiednio 32 i 21 stopni oraz 205 milimetrowy prześwit.
Wersja z podwójną kabiną kosztuje od 90 tys. do 109 500 zł, z przedłużoną 82 tys. zł, a z pojedynczą 72 tys. zł. Wszystkie ceny bez VAT. Ford ranger konkuruje z mitsubishi L200 (od 86 990), nissanem navarą (od 95 500 zł) i toyotą hiLux (od 65 tys. zł).
rp, jkar