Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Strategia Heinekena

18 marca 1996 | Ekonomia | MB

Holandia i Europa Środkowa

Strategia Heinekena

Jak już informowaliśmy w skrócie, K. Vuursteen, prezes holenderskiego browaru Heinken z zadowoleniem stwierdził, że w 1995 r. obroty przekroczyły poziom 10 mld NGL iwzrosły o 4, 7 proc. do 10, 4 mld NGL. Zaś rezultat finansowy po raz pierwszy w historii browaru przekroczył 1 mld NGL. W 1995 r. zyski netto wzrosły o 10 proc. do 664 mln NGL.

Sprzedaż piwa Heineken wzrosła o 6, 5 proc. do 64, 3 mln hektolitrów, przez co browar Heineken utrzymał pozycje drugiego międzynarodowego browaru na świecie, powiedział K. Vuursteen. Eksport piwa z Holandii wzrósł o 11 proc. do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 702

Spis treści
Zamów abonament