Strategia Heinekena
Holandia i Europa Środkowa
Strategia Heinekena
Jak już informowaliśmy w skrócie, K. Vuursteen, prezes holenderskiego browaru Heinken z zadowoleniem stwierdził, że w 1995 r. obroty przekroczyły poziom 10 mld NGL iwzrosły o 4, 7 proc. do 10, 4 mld NGL. Zaś rezultat finansowy po raz pierwszy w historii browaru przekroczył 1 mld NGL. W 1995 r. zyski netto wzrosły o 10 proc. do 664 mln NGL.
Sprzedaż piwa Heineken wzrosła o 6, 5 proc. do 64, 3 mln hektolitrów, przez co browar Heineken utrzymał pozycje drugiego międzynarodowego browaru na świecie, powiedział K. Vuursteen. Eksport piwa z Holandii wzrósł o 11 proc. do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta