Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Komputerowa córeczka

11 kwietnia 1996 | Nauka i Technika | PK

Komputerowa córeczka

Jeżeli chcesz spróbować swoich sił w wychowaniu córki -- proszę bardzo. Wygenerowana przez komputer postać będzie twoją małą córeczką, którą trzeba się opiekować, martwić jej ocenami w szkole i kolejnymi ekstrawaganckimi ubiorami. Jeżeli mimo wszystkich wysiłków twoja "mała księżniczka" zostanie kelnerką w barze lub tancerką w nocnym klubie -- nie ma problemu, wystarczy jeszcze raz uruchomić grę pt. "Princess Maker 2".

Program, produkucji japońskiej firmy Gainax, jest częścią serii gier, które pozwalają symulować proces wychowywania dziewczynki -- aż do momentu osiągnięcia przez nią 18 lat. Gra stała się w Japonii prawdziwym przebojem -- razem z poprzednią częścią osiągnęła sprzedaż w wysokości 200 tys. kopii. Wiadomo już, że programiści Gainax pracują obecnie nad kolejną częścią serii.

W "Princess Maker" gracz staje przed niełatwym zadaniem wychowania adoptowanej "córki". Można wybrać jej imię, dzień urodzin, a nawet grupę krwi, która według japończyków, determinuje przyszły...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 722

Spis treści
Zamów abonament