Komputerowa córeczka
Komputerowa córeczka
Jeżeli chcesz spróbować swoich sił w wychowaniu córki -- proszę bardzo. Wygenerowana przez komputer postać będzie twoją małą córeczką, którą trzeba się opiekować, martwić jej ocenami w szkole i kolejnymi ekstrawaganckimi ubiorami. Jeżeli mimo wszystkich wysiłków twoja "mała księżniczka" zostanie kelnerką w barze lub tancerką w nocnym klubie -- nie ma problemu, wystarczy jeszcze raz uruchomić grę pt. "Princess Maker 2".
Program, produkucji japońskiej firmy Gainax, jest częścią serii gier, które pozwalają symulować proces wychowywania dziewczynki -- aż do momentu osiągnięcia przez nią 18 lat. Gra stała się w Japonii prawdziwym przebojem -- razem z poprzednią częścią osiągnęła sprzedaż w wysokości 200 tys. kopii. Wiadomo już, że programiści Gainax pracują obecnie nad kolejną częścią serii.
W "Princess Maker" gracz staje przed niełatwym zadaniem wychowania adoptowanej "córki". Można wybrać jej imię, dzień urodzin, a nawet grupę krwi, która według japończyków, determinuje przyszły...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta