Walka o tytoniowe rynki
Walka o tytoniowe rynki
Dymne sygnały ze Wschodu
Kowboj z reklamy Marlboro nie mógłby pochwalić się w br. szczególnymi sukcesami w USA. Lepiej wiodło mu się na świecie. Producent papierosów tej marki, Philip Morris zaciekle walczył przez ostatnie pół roku o przywrócenie pozycji marlboro w USA, bo obawia się, że osłabienie prestiżowej pozycji na rynku amerykańskim zaszkodzi dobrze rozwijającym się interesom międzynarodowym -- pisze Philip Rawstorne w " Financial Times" z 23-24 bm.
O nowe rynki walczą wszystkie firmy tytoniowe, bo na Zachodzie trwa kampania w alki z nałogiem palenia, władze wprowadzają przepisy ograniczające dostępność tytoniu. W kwietniu Philip Morris podjął niemal szaleńczą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta