Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o tytoniowe rynki

25 października 1993 | Ekonomia | PR

Walka o tytoniowe rynki

Dymne sygnały ze Wschodu

Kowboj z reklamy Marlboro nie mógłby pochwalić się w br. szczególnymi sukcesami w USA. Lepiej wiodło mu się na świecie. Producent papierosów tej marki, Philip Morris zaciekle walczył przez ostatnie pół roku o przywrócenie pozycji marlboro w USA, bo obawia się, że osłabienie prestiżowej pozycji na rynku amerykańskim zaszkodzi dobrze rozwijającym się interesom międzynarodowym -- pisze Philip Rawstorne w " Financial Times" z 23-24 bm.

O nowe rynki walczą wszystkie firmy tytoniowe, bo na Zachodzie trwa kampania w alki z nałogiem palenia, władze wprowadzają przepisy ograniczające dostępność tytoniu. W kwietniu Philip Morris podjął niemal szaleńczą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 97

Spis treści
Zamów abonament