Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kampanie, media i etyka

27 czerwca 1996 | Kraj | BM

II Kongres Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Kampanie, media i etyka

Wczoraj 120 przedstawicieli public relations podczas II Kongresu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations w warszawskim hotelu Sheraton przyjęło kodeks etyki, m. in. potępiający rozpowszechnianie informacji, o których pracownik PR wie, że są nieprawdziwe. Dyskusje trwające od rana aż do godzin wieczornych poświęcone były...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 790

Spis treści
Zamów abonament