Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient powinien znać nazwę firmy

20 grudnia 2010 | Prawo | Jerzy Kowalski

Dane identyfikujące przedsiębiorcę nie mogą być tajemnicą dla klienta, który zawiera z nim umowę

Prezes UOKiK zakwestionował postanowienia znajdujące się w regulaminie przewozu, które w sposób sprzeczny z ustawą ograniczały odpowiedzialność lubelskiego przedsiębiorcy prowadzącego firmę Contbus. Wątpliwości wzbudziły klauzule, które ustalały zasady zwrotu biletu na przejazd, gdy klient z niego zrezygnował.

Zgodnie z prawem przewozowym przedsiębiorca ponosi też odpowiedzialność za...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8806

Spis treści

Nieruchomości w regionach

Zamów abonament