Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tani black rywalem tigera

12 sierpnia 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Spada wartość rynku, bo firmy tną ceny
źródło: Rzeczpospolita
Spada wartość rynku, bo firmy tną ceny

FoodCare konkuruje z Maspeksem na rynku napojów energetycznych wartym 700 mln zł. Ale chętnych do zdobycia w nim udziałów jest więcej

– Polacy kupują coraz więcej napojów energetycznych. Wartość rynku jednak spada z powodu znaczących promocji cenowych, na które decydują się producenci – mówi „Rz" Anita Lewandowska, menedżer ds. sprzedaży na rynku krajowym w Red Bull Polska. Według firmy badawczej Nielsen w I półroczu 2011 r. wolumen sprzedaży energetyków urósł o 6 proc. Natomiast jej wartość spadła o 3 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9003

Spis treści
Zamów abonament