Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowe technologie zwiększają efektywność firmy

09 grudnia 2011 | Prawo i praktyka

Integracja wielu rozwiązań w jedno pozwala uzyskać dostęp do spójnej informacji i dzięki temu sprawniej zarządzać procesami w obrębie całego przedsiębiorstwa

Podstawowym zadaniem systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) jest usprawnienie obsługi klientów.

Kontakty z klientami

Z tego względu wdrożenie odpowiedniego oprogramowania jest rentowne w przypadku przedsiębiorstw, w których kontakt z klientem nie kończy się na etapie transakcji, i gdzie możliwe jest zidentyfikowanie danego kontrahenta >patrz ramka.

Wysoka konkurencyjność na  rynku, rosnące wymagania kontrahentów sprawiają, że oprogramowania klasy CRM stale się rozwijają i obecnie są wielofunkcyjnymi platformami, z których mogą korzystać przedsiębiorstwa z niemal każdej branży. Nie ma przy tym znaczenia ich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9102

Wydanie: 9102

Spis treści

Plus Minus

Zamów abonament