Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie ma paniki w światowej reklamie

09 grudnia 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Dynamika wzrostu spadnie wobec poprzednich oczekiwań. Ale wciąż ma być większa niż w 2011 r.
źródło: Rzeczpospolita
Dynamika wzrostu spadnie wobec poprzednich oczekiwań. Ale wciąż ma być większa niż w 2011 r.

Choć prognozy są skromniejsze, w przyszłym roku branżę na pewno czeka szybszy wzrost niż w 2011 roku

Globalne wydatki na reklamę w tym roku wzrosną o 3,5 proc., a nie o 3,6 proc., jak podawano wcześniej – wynika z najnowszego raportu grupy domów mediowych ZenithOptimedia Group (ZOG). Na koniec roku rynek sięgnie 464,3 mld dol. – W przyszłym roku zwiększy się natomiast do 486 mld dol., o 4,7 proc., mimo trwającego spowolnienia w Europie i obaw o to, że pogłębi się tam kryzys zadłużeniowy – podają eksperci z ZOG. Przyszłoroczne szacunki wzrostu są nieco niższe od zakładanych wcześniej (z 5,3 proc. spadły do 4,7 proc.).

Wzrost napędzi zarówno niezwykle szybka odbudowa rynku japońskiego po marcowym tsunami,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9102

Wydanie: 9102

Spis treści

Plus Minus

Zamów abonament