Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Porzuć „dobre rady”

12 grudnia 2011 | Ekonomia | AK
„Pułapki small biznesu”  Marek Jankowski, onepress
źródło: Archiwum
„Pułapki small biznesu” Marek Jankowski, onepress

Na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu firmy znają się wszyscy. Mają własne zdanie na temat biznesu i chętnie się nim dzielą z innymi. Czy zakładając firmę, należy korzystać z tzw. dobrych rad?

Według autora tej książki kierowanie się tego typu radami nie służy firmie. Formułują je najczęściej ci, którzy nigdy ich nie prowadzili.

Autor Marek Jankowski jest przedsiębiorcą, wydaje nawet branżowe czasopismo, więc napisał tę książkę, aby rozprawić się z mitami, które przeszkadzają w biznesie.

Mitów jest 133 i to one – zdaniem autora – krępują przedsiębiorcę, zwłaszcza gdy dopiero rozkręca swój interes. Pierwszy zaprezentowany w książce brzmi: „trzymaj swój pomysł na biznes w tajemnicy, bo ci go ukradną", a ostatni: „jeśli podasz ceny na swojej stronie internetowej, odstraszysz wielu klientów". Prawda jest taka, że pomyły są kopiowane dopiero wtedy, gdy przynoszą sukces, a ceny warto podać, bo ich brak zniechęca bardziej niż ich wyszczególnienie.

Do książki dołączono płytę z praktycznymi poradami dla firm.

 

Wydanie: 9104

Wydanie: 9104

Spis treści
Zamów abonament