Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Artyści na swoim

12 grudnia 2011 | Ekonomia | AK
„Strategie marketingowe w instytucjach kultury”  Łukasz Wróblewski, PWN
źródło: Archiwum
„Strategie marketingowe w instytucjach kultury” Łukasz Wróblewski, PWN

Czy filharmonię albo teatr można porównać do firmy rynkowej nastawionej na zysk? Okazuje się, że owszem.

Placówka kultury tak samo jak spółka musi walczyć o przewagę konkurencyjną, wykorzystując narzędzia i strategie marketingowe. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9104

Wydanie: 9104

Spis treści
Zamów abonament