Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skale w badaniu postaw

30 stycznia 2012 | Klient nasz pan

Agnieszka Borowiec, kierownik badań ilościowych 1PBJ Badania Marketingowe

Badanie postaw konsumentów wobec różnych produktów i usług oferowanych na rynku, marek produktów a nawet różnych narzędzi marketingowych jest coraz bardziej popularne w badaniach marketingowych.

Jest ono bardzo atrakcyjne z punktu widzenia klientów agencji badawczych gdyż znajomość postaw konsumentów pozwala przewidywać ich zachowania na rynku. Postawa to pojęcie zaczerpnięte z nauk społecznych; jest to względnie trwały emocjonalny stosunek lub nastawienie do czegoś lub kogoś.

Wielką popularność w badaniach marketingowych i społecznych zyskała sobie koncepcja postawy, według której składają się na nią aż trzy elementy, tj....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9144

Wydanie: 9144

Spis treści
Zamów abonament