Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Barometr reklamowy

30 stycznia 2012 | Klient nasz pan | ges

Wynikami badań rynkowych dotyczących konkretnych towarów i usług są zainteresowane przede wszystkim firmy, które je sprzedają. Istnieje jednak ważny wyjątek – rynek reklamy.

Sytuację na rynku reklamowym, oprócz tych, którzy oferują powierzchnię reklamową w gazetach, czasopismach, na billboardach, w Internecie lub czas antenowy w TV albo radiu, śledzą równie uważnie, jeśli nie uważniej, ci, którzy ją kupują – reklamodawcy. W szczególności zaś główni na nim gracze, domy mediowe. Informacje z rynku to dla nich podstawa ustalania strategii reklamowej, wyboru mediów, które mają być w niej wykorzystywane, planowania kampanii marketingowych dla klientów. Punktem wyjścia do analiz rynkowych w tej branży są raporty firmy Kantar Media....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9144

Wydanie: 9144

Spis treści
Zamów abonament