Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jaka siedziba dla małej firmy

30 stycznia 2012 | Ekonomia | Grażyna Błaszczak
źródło: Rzeczpospolita

Sytuacja na rynku biurowym nadal sprzyja najemcom. Im jednak mniejsze biuro, tym trudniej o rabaty

– Po­zy­cja firm po­szu­ku­ją­cych biur 200–500-me­tro­wych jest słab­sza w sto­sun­ku do wy­naj­mu­ją­ce­go niż du­żych kon­cer­nów, któ­re chcą wy­na­jąć znacz­nie wię­cej. Ma­łe spół­ki trak­to­wa­ne są czę­sto przez wła­ści­cie­li du­żych biu­row­ców ja­ko „wy­peł­nia­cze" wy­cin­ków po­wierzch­ni po­zo­sta­łej po du­żych gra­czach – mó­wi Ka­ta­rzy­na Pe­ar­ce, kon­sul­tant w dzia­le po­wierzch­ni biu­ro­wych w fir­mie Jo­nes Lang La­Sal­le (JLL).

Mi­ko­łaj Ko­wal­ski­-Ba­rysz­ni­kow, do­rad­ca z dzia­łu po­wierzch­ni biu­ro­wych fir­my Cu­sh­man & Wa­ke­field (C&W), uwa­ża, że po­szu­ki­wa­nia biu­ra na sie­dzi­bę dla ma­łej fir­my na­le­ży za­cząć od okre­śle­nia kry­te­riów wy­bo­ru no­we­go biu­ra.

– Trze­ba usta­lić, ile mo­że­my mie­sięcz­nie prze­zna­czyć na wy­na­jem po­miesz­czeń, ja­kie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9144

Wydanie: 9144

Spis treści
Zamów abonament