Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przywiązanie kupowane kartą i bonem

30 stycznia 2012 | Klient nasz pan | Izabela Kacprzak
źródło: Archiwum

We wtorki zniżki mają w Carrefourze emeryci. Przychodzi ich sporo. Twierdzą, że i tak zakupy muszą gdzieś robić, a tu trochę taniej. Nawet 10 proc.

Jak wyliczyli moi studenci, żeby dostać parasolkę, trzeba wydać kilkaset złotych. Na inne drobniejsze prezenty co najmniej po kilkadziesiąt złotych – mówi Jolanta Tkaczyk, adiunkt w Katedrze Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Przyznaje, że teraz wszystkie sieci sklepów, stacje benzynowe, kawiarnie, księgarnie, uruchamiają programy lojalnościowe.

Oferta jest zazwyczaj prosta. Najpopularniejsze jest tzw. zbieractwo.

Program Skarbonka działa u nas już od dziesięciu lat – mówi rzecznik sieci Auchan Dorota Patejko. – Każdy klient wyraża zgodę na wejście do programu i już od następnego dnia korzysta z promocji. Kupując produkty oznaczone logo Skarbonka, otrzymuje rabat procentowy lub złotówkowy. Za...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9144

Wydanie: 9144

Spis treści
Zamów abonament