Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

McDonald’s chce mocniej wejść we franczyzę

31 stycznia 2012 | Ekonomia | Katarzyna Kucharczyk
W wynikach fast foodów kryzysu nie widać
źródło: Rzeczpospolita
W wynikach fast foodów kryzysu nie widać

Firma może zainwestować w tym roku w Polsce nawet 150 mln zł

Ponad 80 proc. lokali McDonald's na świecie działa w systemie franczyzy. W Polsce to zaledwie 51 proc. Z czego wynika ta różnica? Zdaniem ekspertów z krótkiej obecności firmy McDonald's na naszym rynku. – W latach 90. trudno było znaleźć inwestorów dysponujących dużą gotówką i doświadczeniem, którzy mogliby stać się franczyzobiorcami. Teraz jest to łatwiejsze. McDonald's i tak szybko osiągnął poziom 50 proc. – komentuje Michał Wiśniewski, dyrektor działu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9145

Wydanie: 9145

Spis treści
Zamów abonament