Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ofensywa wyborowej na Euro

01 czerwca 2012 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Rynek wódek Premium
źródło: Rzeczpospolita
Rynek wódek Premium

Tuż przed mistrzostwami piłkarskim Pernod Ricard zmienia wizerunek swojej flagowej marki. Liczy, że jej sprzedaż wzrośnie dzięki temu nie tylko w Polsce

– Na wprowadzenie nowej butelki dla wyborowej, nad którą pracowaliśmy dwa lata, wybraliśmy moment, kiedy Polskę odwiedzą tysiące gości z zagranicy – mówi „Rz" Guillaume Girard-Reydet Pernod-Ricard, Polska. – Rynek polski jest dla nas kluczowy, ale Wyborowa jest marką o zasięgu międzynarodowym, dlatego liczymy, że zmiana opakowania wpłynie pozytywnie także na jej sprzedaż za granicą.

Czwarty producent wódki w Polsce zaczyna od zmiany opakowania czystej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9247

Wydanie: 9247

Spis treści
Zamów abonament